neděle 30. října 2011

Nenechám se odradit malichernostmi světa

1. Celý tento týden jsem byla opět pokorným poutníkem na Cestě integrace, který si stále více uvědomuje (ale nevyčítá), kolik pádů, klopýtnutí a zaškobrtnutí na dřívější cestě udělal a stále více přemýšlí nad každým dalším krokem, aby už jen šel rovně, s radostí a bez zaváhání do svého cíle. 2. Plán je moje Cesta, některé úkoly jsou jednoduché, ale některé mě stojí hodně přemáhání, když se vracím do minulosti. Ale potom mám v hlavě i v duši uklizeno a čisto a je to povznášející pocit úlevy. 3. Kroky k cíli byly všechny dny týdne ohně. Nedochází sice k závratným událostem, ale k postupnému uvědomování a přijímání minulosti pro lepší přítomnost i budoucí dny. 4. Synchronicita je všude okolo nás, stačí se jen dívat a vnímat. Prožívám týden ohně - byla jsem na setkání cestovatele a fotografa pana Kolbaby s diapozitivy a skvělým povídáním na téma "to je Havaj" - oheň v jeho snad nejdokonalejší podobě. PELÉ je bohyně ohně na Havaji. A byla jsem s Lilly a Remy na schůzce výkonného týmu. A Lilly, to je vulkán, ze kterého jako láva vyvěrá velká spousta skvělých nápadů pro všechny, kdo chtějí prožívat život lépe. 5. Naladěná jsem na sebe, užívám si života a nenechávám se rozladit "malichernostmi" světa. 6. Téma týdne - očišťuji celou svoji bytost a cítím úlevu, vděčnost, pokoru, lásku, radost... 7. Priority příštího týdne: - úspěšně jít po Cestě - prožít prodloužený víkend s rodiči - užívat života 8. Priority příštího měsíce: - cítit působení Cesty - pomalu se připravovat na advent - užívat života ve všech jeho krásách 9. Část scénáře se plní, část stagnuje, vím, že se stane to správné. 10. Za rok budu zdravá aktivní důchodkyně. která má hojnost ve všech oblastech svého života. Budu aktivně pracovat ve výkonném týmu s Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat